Search This Blog

Friday, May 24, 2013

Cuti hujung minggu yang membosankan.


Assalamualaikum.

I felt bad. I donno who silent my alarm phone.
The result, subuh aku bangun kol 7.10 pagi!
Dah dapat dosa di permulaan hari.
Then and then… mata aku terus segor bugor tak nak tidur balik...
Penangan bersalah punya pasal.

Aku pon tak sure apa aku buat sampai noon.
Yang aku tahu dah tengahri.
Lunch, aku makan lunch berlaukkan Megi kari coz malas nak masak punyer pasal.
Kesian saper kahwin ngan aku nanti…
Itu pun aku makan kol 3.30 petang!
Tapi yang peliknya, aku tak rasa lapor… teringat nak makan pun sebab aku paksa diri.
Kena trained, kalau tak kamu bias kena gastric loh.
Acid dalam perut pun kena balancing… hhuhuhu…

Malamnya aku conquer TV sebab all my friends balik kampung.
Untung kampung dekat.
Assignment?
Aku dah wat masa khamis malam sambil layan American Idol kat 8tv, yang season ke berapa pun aku tak tahu.
Dapat tengok si muka Ryan Secreats syukur Alhamdulillah.
Tamat reality show yang orang dok melalak tu, kertas kerja aku pun siap.
Wohoooo… sila puji diri sendiri.

Yes, esok ini hari Sabtu!
Aku kerja!
Aku suka! Walaupun half day… ada gak la benda aku nak wat.
Sangat berdedikasinya aku bekerja kan?
Kalau Bos besar baca statement aku ni, mesti menangis air mata darah.
Kuikuikui… so, saper nak hired aku-silalah isi form secepat yang mungkin.

Okeylah.
Aku blah dulu la.
Chow-cin-cau.

End of 2023

 Hai, Apa khabar semua? Lama benar rasanya tidak menjengah blog ini, datang sini pun sebab rindu. Tidak langsung peduli untuk menaip dan ber...